defnekusum_
Doğum yaptıktan sonra ilk 1 hafta sanki bebeği bize geçici vermişler, biri gelip artık alabiliriz dicek ve alıcaklar gibi geliyordu 😅 Benim mi? Emin miyiz? Ben mi doğurdum gerçekten? Bu düşünceler bir kaç hafta sürdü sanırım, şimdi tam hatırlamıyorum. Canımın içi 9,5 aylık oldu bile 🥰