Merhaba arkadaşlar, çok Şükür Rabbime bir oğlum ve ardindan bir kızım oldu. Artık bebek dusunmedigimiz için elimizdeki fazla ve kusursuz olan eşyaları elden çıkarıyoruz .yurutecimiz var herşey sağlam, konya içi olan arkadaşlarım,almak isteyen varsa ulaşabilir