Aselduru88 Geceleri kaçta uyutuyosunuz kaçta gece uykusuna geçiriyorsunuz gündüz uykusu toplasan yarım yarım 15 dk toplasan anca 1 saat eder
Gokturkmom Aselduru88 hep 19.00-20.00 saatleri arasında uyutuyorum alıştı o da bu duruma rutin bebekler için önemli
aleynaderin1 Aselduru88 desteksiz uyuyor ne zaman isterse o zaman uyuyor bazen 21-22 bazen 24 kadar duruyor ama ben karışmıyorum o yüzden rahat uyuyor yorulduğu için
arzuapo Aselduru88 gündüz pek uyumadigi için akşam 7de uyuyor gece iki kere kalkıyor sabah 6da uyanıyor
user92642835096 Aselduru88 gündüz 2-3 uyku yapıyor birisi 30-40 dk diğerleri genelde 1-1 buçuk saati buluyor. Gecede 22:00 dan önce uyumuyor çok nadirdir şuan uyutuyorum mesela uyanma olasılığı çok fazla şekerleme yapar büyük ihtimalle sabahta iki gündür 5:30-6:30 arası uyanıyor normalde 9:30 gibi uyanırdı
Gokturkmom Aselduru88 4.aydan beri rutinimiz 8.5 aylık hala bu şekilde devam ediyorum çok nadirdir kaydığı
tazeannep Sabit 9 da uyutmaya çalışıyorum ama bazen son uykusu sarkıyor o zaman 8 de de uyuttuğum oluyor gündüz bizim ki de 2 saat ayakta kalıyor yarım saat uyuyor öyle öyle akşamı ediyoruz keşke uzun uyusa biraz amin
bad28 Aselduru88 6 aylık. Yaklaşık 2 aydır 8-8.30 arası uyutuyorum. 8e doğru uykusu geliyor zaten huzursuzlaşıyor
myangelson Aselduru88 akşam 7 de uykusu gelir ama gece uykusuna geçmez yarım saat falan uyur uyanır 9 9 buçuk gibi gece uykusuna geçer çoğunlukla. Sabah da 6 buçuk 7 gibi uyanır tamamen. Gündüz uykuları çok kısa 3 kere falan uyuturum yarım saat sürmez sürekli beşiği sallayacağım öyle biraz uyuyor. 5 ay 29 günlük
kendihalindeanne Aselduru88 6 ay 7 günlük bizimki 4 aylık olduğundan beri en geç 19.30da kıyameti koparıyor gündüz hiç uyumuyor ondan sanırım en geç sekiz sekiz bucugu zorluyorum bazen o da kucağımda gezerse yoksa deliriyor uykusuzluktan
ekdkdkk kendihalindeanne benımkıde 6 ay 7 günlük gunduz çok huzursuz sureklı ağlıyor sızın bebiş nasıl
kendihalindeanne ekdkdkk bizimki de huzursuz çünkü hiç uyumuyor gündüz resmen hiç. Uyusa belki bu kadar olmaz. İki haftadır çok kucağa düştü bir de hiç yere koysam durmaz direkt kıyameti koparıyor. Birkaç gün önce alt iki dişi çıktı ben ondandır diyorum
ekdkdkk Benımkıde aynı 1 2 haftadır aslaaa durmuyo sadece kucak doktor dış de yok dedı ama yerlerı çok belli