2 yaşına giricek çok az zamanı kaldı kizim var bir kaç aydır ağlama krizi deliricem artık sinir hastası oldum normal konuşsam anlatsam yok sakin kalıyorum sessiz kalıyorum yok anlamiyor anlamak istemiyor nedensiz ortada hiçbirşey yokken ağlamaya başlıyor uzatıyorda uzatiyorrr biktim artık gerçekten napıcam ne zaman bitiyor bu durum ne yapicam hiç bilmiyorummm susmak bilmiyor ortada hiçbir neden yokken ağlamaya başlıyor eve biri gelsin giderken ağlamaya başlıyor duruyor durduk yere ağlıyor bu aralar yemeklede sıkıntımız var sürekli gezicek yemek yemiyor deliricem az kaldı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️