Ygzbebis Kızlar evimi boyucaz şu markanın bu rengi çok güzel oldu dediğiniz renk ve numaraları alayım fikrim olsun
aslhnkrts Ygzbebis ya maalesef kodunu bilmiyorum ama adı yeniçagıl çok tatlı bi gri ne açık ne koyu arada bi renk içeriyi de bunaltmıyor
mamylatte Ygzbebis biz ablama bakarken instegramdan bakmıştık Arama kısmına örneğin “filli boya iç mekan örnekleri “yazın boyatanlar felan paylaşıyor Ordan da fikir sahibi olabilirsiniz kodları da yazıyor zaten hani marka isterseniz bakın
Deletedmom2987 birtanecikoglum evet memnunum çiğ beyaz değil hafif sarılık var içinde aydınlık ve ferah
birtanecikoglum Deletedmom2987 kaç kat boyama yaptınız öncesinde alt taban rengi neydi zorlandınız mı kapatırken
Deletedmom2987 birtanecikoglum benim evim yeniydi sıva üstüne 2 kat astar attık üstüne boya attık altta başka renk varsa nasıl olur bilmem