kdjdkd Arkadaşlar ben 20 Gün önce yanağıma darbe almıştım yanağım çürümüştü resmen yanağımı elimle çekince bu şekilde çukur oluşuyor içimde hafif şişlik var neden böyle oldu doktora da gitmemiştim
[silindi] kdjdkd aaa geçmiş olsun bilgim yok ama kötü bir şey yoktur inşallah morluk falan da yok doktora bir gitmelisiniz
aslhnkrts kdjdkd dokularda bi sorun oluşmuş gibi küçükken kardeşimde divanın kenarına çarpmıştı Gamze gibi iz kaldı doktoru oradaki dokuların öldüğünü o şekilde kalacağını demişti sizinki böyle mi bilmiyorum