benim oğlum küçük ama gözlemlediğim bildiğim o tepkileri yaptığında ne kadar sakin ne kadar rahat davranırsanız çözmeniz daha kısa sürer. Mesela 4-5 ayda geçecek bir davranışsa annenin babanın kızarak tepki göstermesi ilkokul çağına kadar dahi uzatabiliyor çok yakınen bir örneğini gördüm.
Siz cıss desenizde o yapar çünkü doğru yanlış algısı henüz oluşmuyor o dönemde yani cıss olursa ne olur iyi mi kötü mü bilmiyor.
Hayır bunu yapmamalısın çünkü canım yanıyor gibi tek cümleyle ifade etmek daha doğru diye biliyorum siz pes etmeden bu şekilde davranın umarım çözersiniz. Çünkü benim oğlumda 9,5 aylık olmasına rağmen şimdiden inat ve sinir hat safhada muhtemelen o çağda bizde yaşayacağız.