Kızlar merhaba pglum 20 ay 10 günlük. birkaç kelımesı var 15 tane falan. Anlamsız çok konuşuyor kendı kendıne ama anlamlı çok kelimesi yok. Şarkıların hareketlerini yapıyor bazı komutları yerine getiriyor ama ısmıne 10 kere de 5 kere falan bakıyor
. Korkuyorum .Ekran çok olmasa da var çünkü yerinde durmayan bir çocuk basen mecbur kalıyorum çok şarkı söylüyorum oyun oynuyoruz . Ama çok üzülüyorum. Erkek çocukları geç konuşur falan dıyorlar ama ıcım hıc rahat degıl. Var mı benım gibi olan ya da ne yapabilirim öneriniz nedir?