Benim tam 17 aylikken yürüdü yani bir aydir neredeyse 9 aylikken süründü 11 aylikken emekledi her seyi gec oldu konusmasi bile suan bir kac anlamli kelimesi var bence ondan dolayi yani bende bi ay kncesine kadar cok dert ettim kendime once boyle kendi kendine kalkti ayakta durdu sonra elinden tutup hep yuruttum parka cikartim karsisinda durdum gel dedim oyle oyle bir iki adimdan sonrasi geldi şükür yuruyor artik