fdn25 Bende artık pes etmiştim, o yıl geçtim mülakattan, küçüçük bebeğimle 750 km gittim mülakat için hiç unutmam, hasta oldum, rezillikti, ama yıllarca katıldığım mülakatlardan çıkarımım şu , ilçe adliye ilanları çok zor , yerleri belli, mülakatı il yaptı, benim girdiğim yıl 19 yaşında kız katip olmuştu, ben 32 yaşımda ☺️ puanı da , klavyesi de düşüktü, bunun gibi örnekler de vardı, benim gibi olan bir kaç kişi de. Emekleriniz boşa çıkmasın inşallah, tüm mülakatlar kaldırılsın inşallah.