Kızlar bebegım 13 aylık 8 aylıkken kendım uyku egıtımı verdım musli örtü verıyorum kendısı uyuyor hastalık diş süreclerınde sadece zorlanıyordu aglıyordu vs ama uyuyordu son 10 gündür ya kesınlıkle uyumuyor 🥲 ya tam uyudu dıyorum kalkıp oturuyor ayağa kalkıyor yaşayanlar var mı aranız da ne yapmak lazım yaa gece de aynı şeyi yapıyor dün gece 3 de uyandı kalktı ayağı uyumadı loş ortama çıkardım oynadı gerı yatağa getırdım ama uyumadı 6 ya kadar bu ay da atak felan mı var ya bilen güzel annelerım lütfen bır yardımcı olun 💕