uraszumra Kızlar perşembe gunu 4 aylık asıları olduk banyo yaptırabılır mıyım artık hemsıreye sormayı unuttum
tonymontana uraszumra 4 aylik asisindan bir gun sonra yaptirabikirsin demisti ebe bana ben yine bir kac gun sonra yaptirdim