bennededimkii 1,5 yaşından sonra çoğu yemeği yemedı gıderek azalttı kılo alamadığı gıbı kılo kaybettı 1 buçuk yaşında 14 kılo olan kızım şu anada 2 yaşında 13 kıloya düştü yedığı teksey makarna bır de patates kızartması çok arada bır de bıldığımız hazır çorbanın yayla olanı bunlar dışında hıc bırını yemıyor ağlıyor yememek ıcın üstüne aç bırakmayı denedığımde de açlıktan uyuya kalıyor enerjısı düşmüyor bu arada meyve yer ama her ay bır meyveye takar hep onu yer şu anda o meyvemız nektarı yemeğimiz makarna ekmekte yemıyor kısacası napcağımı şaşırdım vıtamın değerlerıne baktırcam. 1ile 1 buçuk yaş arası bır çok yemeği yerdı en kötü suyunu içirirdım ona yoğurda bayılırdı pilavı severdı sulu köftenın koftesjnı yerdı ıspanak bıle yerdı şimdı yemıyor ve öyle ağlıyor kı çok zorlanıyorum yemeyen yemıyor