Hanımlar merhaba tatilden döndükten 4 gün sonra bebeğimin bacağında sinek ısırığı şeklinde bir yara gördüm geçer diye düşündüm ama yara büyüdü göz şeklinde karardı etrafı sulandı doktor deri larbonu olduğunu söyledi küçükbaş hayvanlardan geçen bir bakteriymiş biz evden çıkmayan şehir merkezinde yaşayan insanlarız tatilde mi bulaştı anlamadım 60 günlük antibiyotik tedavisi gerekiyormuş çok korktum ve üzüldüm bilen var mı çabuk geçer mi