Neden evin cok sıcakkrn takım giydiriyorsun
Bez zaten yeterince sıkan sıcak tutan birşey üzerinede bir incecik tulum veya zıbın yeterli
Bol bol duş aldır anne sütüylede olabilir bu
Evim 23/25 derece biz üşüyoruz uyurken bazen 20/22 lere düşüyor ev ama bebegim uyurken ince zıbın üzerine müslin örtü gündüzleride zıbın Müslin örtü . Takım giydirmene gerek yok cocugu sıkma