ferideumut06 merhaba canım oğlum 5 aylık kızım 4,5 yaşında ve doğum yaptıktan kısa bir süre sonra eşim göreve gitti tek başıma kaldım zaten kendimi yetersiz hissediyordum eşimin gidişiyle her şey sarpa sardı hemen destek aldım ama en büyük destek arkadaşlarımla konuşmak oldu çünkü onlarda benim gibiydi ve bu beni çok rahatlattı sonra yavaş yavaş düzeldi hala eşim yok ama biz çok güzel bi düzen kurduk gezdik yedik içtik eğlendik babayı özlediğimizde ya o geldi ya biz yanına gittik ama geçiyor yemin ederim geçiyor biraz daha sabret bebeği birilerine ver kendine iyi gelen bi şeyle uğraş ya da hiç bi şey yapma böyle böyle durulacak depresyonun inan bana