papatya05 biz etlik şehir hastanesinde selvihan hanıma gidiyoruz muayene bulmak çok zor çok iyi ve bazen fark etmediğiniz herşeyi fark edip açık açık konuşuyor özelede gittik ama çokta iyilerle karşılaşmadık o yüzden etlikten devam ediyoruz birde sanem hanım var oda çok iyidir