yavuzselimiinannesi Kızlar ek gıdaya geçen bebeklerinizin kabız olmaması için neler yapıyorsunuz. Bebeğim çok kötü kabız oluyor. Kakasını yapamıyor çok zorlanıyor aşırı sert dışkılıyor 🥺