Oğlum 19 aylık. Günde 2 kez mama aliyor oglen ve gece uykusundan önce. Oglen olan mamayı artik vermek istemiyorum cunku yemrk yemesini engelliyor gibi tokluk acisindan. Kendimce şöyle bir program yaptım sizcr nasil olur ;
08.30 sabah kahvaltısı
12.00 çorba
12.30 uyku
14.00 uyanış
14.30 yogurt / kek / pogca / kurabiye vs
Arada meyve
18.30 akşam yemeği
Arada meyve
22.00 mama ve uyku.
Her zaman yemiyor açıkcası 1 güb yerse 2 gun burnumdan geliyor birde boyle deneyeyim belki faydasini gorurum bu sekilde ne dersiniz ? Sizin beslenmeniz ne sıklıkla ve nasıl ?