Kartanesi26_ sagabildiginiz kadar sağın ikinci bebeklerim ikiz emzirmekte zorlandım 3. Aydan sonra sütüm azaldı sagmayı bıraktım bağışıklıkları düşük sık hasta olurlar tabi anne olarak kendimi suçluyorum sütüm olsa başka olur muydu diye verebildiğiniz kadar verin mama ile karıştırabilirisniz kucağımda gezdiriyorum biberon verirken , sallanan beşikte çok verdim daha küçüklerken , ellerne bir oyuncak yada farklı nesne veriyorum 14 aylıklar bazen hala zor içtikleri oluyor