nurrrum evet ben :/
2.5 yaşında 1.5 yaşından beri sinirlenince koşuyor duvara küt küt kafayı vurmayı biraz yavaş kontrollü yapıyor :) çok acımasın diye önceden bağırırdım yapma , dur vb .. artık
Ben yanıma çağırıyorum gel öpeyim geçsin üfff diyorum uzatır başını öperim .
Ama hala yapmaya devam ediyor her sinirlendiğinde .
Çözüm bulan varsa bizimle paylaşsa keşke ☺️