karmenn Tekrar merhaba, bizim bugün 12. ay rutin kontrolümüz oldu. Yazmıştım Liv Hospital Hacı Mehmet Turfanda’ya götürdük. Ben ilgi ve alakasından çok memnun kaldım, doktor bey kendi telefonunu da paylaşıyor, her saat her gün yazabilirsiniz aklınıza takılan ne olursa dedi. Mehmet hoca ile devam edeceğiz, zaten arkadaşımın memnuniyeti üzerine seçmistim. Liv’de benim kendim için hep gittiğim, doğumumu da yaptığım hastane, temizliği çalışanların ilgisi iyi bir yer. Aklıma geldi size de haber vermek istedim, fikir olsun diye. Umarım siz de içinize sinen bir doktor bulursunuz 🙏🏻🌸