Kızlar iki oğlumda aynı kıyafetleri kullandı. İlk oğlum çok az kustuğu için bütün kıyafetler tertemiz kardeşine kalmıştı. Fakat ikinci oğlum çok kustu hâlâ daha kusuyor hatta, 5 aylık olduk. Küçülen kıyafetlerini kenara koymuştum atmaya kıyamadım, şimdi baktım kötü durumdalar, kusulan yerler sararmış maalesef. Yıkayıpta koymuştum oysa
Biz kendimizden kısarız çocuklarımızdan kısmayız biliyorum ama gerçekten durumu kötü olanlar var. Gerçekten ihtiyacı olan varsa, ben alayım yıkarım kullanırım diyen olursa ücretsiz olarak vereceğim