zeyno0904 kullaniyorum paylasirim ama cok ozel seylermi elbet paylasmam gttgm yerden manzara yada begendim yerleri..kizimida bazen paylasirim.10 yil eşimi paylasmasam,cicek bocek almasini paylaşmasam, kmse bosandigimi yada esimin beni önemsemediğini düşünmez,ewde oturdugumuda dusunmez.bu tarz dusuncelerdeki insanlar nasil ortamlarda yetisiyor merak etmiyorumda değil hani..