“Merhaba anneler 🌸 4 yaşına yeni giren bir oğlum var. Komutları çok iyi anlıyor, çok zeki bir çocuk ama konuşma konusunda biraz zorlanıyoruz. Özellikle ikili, üçlü hatta dörtlü cümleler kurmak istediğinde ne dediğini ben anlıyorum bazen de anlamaya uğraşıyorum, babası ise çoğu zaman hiç anlamıyor 🙈 tek kelimeleri bazen net diyor ama Rve Z yok onun yanında asıl mesele cümleler karmaşıklaştıkça anlaşılmaz oluyor.
Acaba benim gibi bu durumu yaşayan var mı? Çocuğu bu dönemde böyle olup da sonradan bir anda açılan, net konuşmaya başlayan oldu mu? Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum 💛”