prenseselsa kızım sma içemiyor artık aptamil almaya geçtik bu mamaları da stok yapmıştım 1.2 kg sma optipro 1 aptamil 2 numara ile takas ya da bunu almak isteyen olursa aynı fiyata satıp aptamil almam gerk cocuguma yoksa ziyan olacaklar 🥲
gizem1101 prenseselsa bende aynı şekilde almıştım ama kızım 1 ay içti stok yapmıştım 3 4 tane ama içmedi sonra bende yazık olacağına başkasına verdim hayrım olsun diye satamazsanız sizde öyle yapın bence yazık olmaz en azından
frtays Sma optipro kullanıyorduk bizde de kabızlık ve gaz yaptı büyük oranda Aptamil puronutraya geçiyoruz işte. Kademeli geçiş yapmanız lazım zaten ilk 1 hafta biraz sma biraz Aptamil olmalı.
prenseselsa frtays ben geçeli çok oldu zaten bunu kullanmayacağım için vermeye calısıyorum yazık günah 1000 tl olmus mama çöpe giderse üzülürüm
prenseselsa Miniminnoss mamamın güncel fiyatı 1000tl ben anca 900 e verebilirim kızıma mama alacağım için.
pittikmantari_ prenseselsa kız nası 1000 tl ben büyük boyunu 750 ye alıyorum grosslardan satman çok zor hayrına ver birine bence dua alırsın en azından
prenseselsa gizem1101 en son çare olarak öyle yapabilirim ama etrafımda da mama kullanan biri de yok. aptamil de olmuş 1749 tl o yuzden belki biri mağazadan alacağına bendekini alır diye umut ettim
gizem1101 prenseselsa sizde haklısınız ben hepsi buradan da alıyorum iyi geliyor fiyattı marketlerde uçmuş fiyatı aptamil in
ebruarasmom pittikmantari_ Ben daha bugün sordum eczaneye 650₺ dedi 🤷♀️aptamil içmedi bebeğim sanırım sma deniycem memnun musunuz ?
prenseselsa ebruarasmom 1,2 kg 650 ise alın bacım 8-10 tane bencede. ben kac ay hic o fiyata görmedim