UykuPerisi_ aysebb merhaba yorumunuzu gördüm şimdi yazmak istedim. Oğlum 11 ay 19 günlük kafasına vurup saçını çekiyor koparıyor. Normal mi :(
aysebb gg3848 Aynen öyle. Bu parmak ucuna basma olayıda aynı şekilde. 1,5 yaşına kadar arada basmaları çok normal. Zamanla yapmıyorlar artık kayboluyor yani
gg3848 reyhan321 evet ben de ya alkış yaptırıyorum ya da bir şey veriyorum arada sırada yapıyor ama yine de kıyamıyorum