Anonim01 Doktor krem verdi ama geçmedi. Neden çıkar onu da sebep olarak söylemedi. Vitamin eksikliği mi sebep acaba bazen nadir de olsa çıkıyor. Ön dişlerinin olduğu yerde dudak içinde. Karbonatta çok yakar diye süremedim zaten istemedi de var mı çözümünüz
minikdoga Anonim01 tetagil deneseniz ağız içi yaralara dişlere hijyene her şeye iyi geliyor bir araştırın eczaneye sorun cok iyi geliyor yeğenimin ağzında yaralar çıkmıştı onunla gecirdik
Deletedmom_968 Anonim01 benim de ağzımda sürekli çıkar şuanda bile var ağzımın içinde vitaminsizlkten çıkıyormul kan testi verdim vitamin başlandı ama karadut özü de iyi geliyormus yeni yeni öğrendim baya memnun şimdilik
kahvepres Anonim01 kızım el ayak hastalığı olmuştu o zaman aft cıkmıştı nenem eskiden bademi toz haline getirirdik birazda şeker iyicene ezerdik ve ağız icine sürerdik dedi akşam uyguladım birşey kaybetmem diye sadece 2 defa yaptım sabaha hic bişi kalmadı tabi bebeğin ayı önemli ek gıda alıyorsa
metehansmomm Kesinlikle karadut özü birebir çözüm hem de faydalı sonradan sulandırıp meyve suyu gibi verebilirsiniz