Fissler’in namı boşuna değil ki.😃 Alamamayı anlarım da alamıyor diye “sadece adı var” deyip çamur atma olayını anlamıyorum. Benim de alamadığım şeyler var illa ki ama uzanamıyorum diye de murdar muamelesi yapmıyorum. Sizi tenzih ediyorum, burada böyle yorumlara çok sık rastladığım için yazdım.
Canavar gibi tencere. Alıp da pişman olan görmedim. Ben de çok memnunum. Başka marka kullanmadığım için kıyas yapamam ancak evime gelen ablam, arkadaşım, kim pişirdiğim yemeği veya pişirme süresini görse “benimki böyle değil, benim de bundan almam lazım” diyor. Belki Tefal de iyidir, bilmiyorum.
Bütçeniz yetiyorsa düşünmeyin bile.