PapatyaMom_ benim oğlumda ilk üç ay aşırı gazlı idi, çok önerilen bir şey ama ben o kadar küçük bebeğe vermeyi doğru bulmadım. Probiyotik kullandık bir nebze iyi geliyordu velavit kids önermişti doktorumuz onu kullandik, onun hariç nde ben sürekli kimyon çayı tükettim, yemeklerima kimyon attım. Mama aliyorsa gaz için olan mamalar var, hipp combioticten memnundum biz, mamayı da çalkalamadan hafif biberonu döndürerek yani köpürtmeden hazırlamak, ayaklarını sıcak tutmak beline kiraz çekirdeği kemeri ya da ılık havlu koymak iyi gelen şeylerdi. Bir de clinikids gaz masajı yağı kullandım, karnına i love yolu masajı yapıyordum yağ ile, ayak altlarına şurup ovalıyordum günde 2-3 kez bunlar baya faydalı oldu bizde