sarperveannesi yaa bizde bı 10 gün çok çok kötüydü mahvolmustuk ne uyku ne huzur hiçbir yoktu ama sonra baya rahatlamistik 4. Ay atagimiz çok yorucu gecmedi şükürler olsun keyfi yerine geldi gün içinde huzurluydu ama tabi uykularimiz bir daha eskisi gibi olmadı geceleri 1 kere uyanan bebeğim artık 7-8 kere uyanıyor o uyku gerilemesi döneminde bir miktar değişti bebeğim. Bunu da kabullenmekten başka çarem kalmadı.