Merhaba arkadaşlar , önerdiğiniz markalar var mı acaba? Yorumlarda oturma kısmının sert olduğunu falan yazmışlar bazı markalarda.3 yaşındaki çocuğum çok hareketli otokoltuğunu hiç sevmiyordu en azından dışarıyı seyrederek gidebileceği yükseltici almak istiyorum.Kullanıp memnun kalanlar varsa yorumlarınızı bekliyorum.