annembebegim Kurutma makinesi alacağız Arçelik, Bosch, Beko olabilir hangisi en iyidir? Kullananlar, bilgisi olanlar fikir verir misiniz?
bilgisayarcikiz annembebegim Merhabalar, 2 yıldır Bosch marka kullanıyorum çok memnunum. O zamanlar en pahalı kurutma makinesiydi şimdi fiyatlar hakkında bilgim yok elbette arada çok fark varsa Arçelik’te güzeldir diye düşünüyorum. Benim kurutma makinem de ekstradan ayakkabı kurutma aparatı vardı bir de mesela benim Angora yün kazaklar var onlar için de o aparatı kullanıyorum katlayıp koyuyorum o şekilde kurutuyor. Ekranı dokunmatik. Diğer özellikler arasında çok fark yoktur diye düşünüyorum. Ama mutlaka alın inanın her evde bulunması gereken eşyalardan biri❤️
annelik54 annembebegim hangisi iyi bilemem ama ben arçelik aldım siz kesinlikle almayın hep kıyafetleri küçülttu ayarındandır dediler bütün programları denedim hepsi küçülttü eşyaların ağzı burnu yamuldu berbat bir kurutma düşük ısıda atıyorum ona rağmen bir tık küçülüyor eşyalar yamuk yumuk oluyor
serpoo annembebegim hover marka kullanıyorum sensörlü değil program ne kdr süre verirse o kadar sürede kuruyo bebek kıyafetleri kendi kıyafetlermz hiç çekme vs yapmadı ama sadece 3.30 saat sürüyo kurutması bazen 1 saat daha atıyorum . Size tek tavsiyem sensörlü olanlardan alın. Bilseydm bende alırken sensörlüsünü alırdım
annembebegim bilgisayarcikiz çok teşekkür ederim bosch bir tık önde bizim için de. Peki çamaşırlarda küçülme gibi bir durum oldu mu? Ya da nemli bıraktığı oluyor mu?
annembebegim annelik54 yaa çok teşekkür ederim paylaştığınız için bunu, diğer seçeneklere yöneleceğim o zaman. Acaba her arçelik kullananda bu sorun oluyor mu? Hani elektronik eşyalarda bazen bazı modeller sorunlu olur kullanıcılar memnun kalmaz ama bazı modeller sorunsuz çalışır
47aydanur Kızlar bende giriş katta oturuyorum malum balkonun yok kurutma almayı düşünüyorum ama kaynanm da almıştı kullanmıyor 3 saat çalışıyor diyor bide çıkarınca yine asıyorum diyor sogutmustu beni baya
serpoo 47aydanur çok dolduruyosa kurutmayı biraz nemli kalır o yüzden asıyodur. Yada ilk makinadan çıkarken sıcak oluyolar ya bende yatagn üstüne atarım biraz.
momikaa 47aydanur Gereğinden fazla dolduruyorsa ve ayarını doğru şekilde yapmıyorsa hafif nemli çıkabilir ilk kullandığımda benimde öyle olmuştu ama makinayı öğrendikçe keşke daha önce alsaydım dedim geceden sabaha kurumasını bekleme derdin yok evdeki ve çamaşırlardaki toz azalıyor özellikle kışın elim kolum oldu evin içinde elbise asma derdi bitti eklediğim görselde dolap kuruluğu göstergesini ayarlarsa kv elbiseleri nemli çıkmayacaktır ütüleme programı da var kırış kırış çıkmıyor elbiseler küçülmediler de Arçelik marka kullanıyorum
filtrekahvemm annembebegim kuzenim Beko kullanıyor hiç memnun değil aldığına pişman oldu ben grunding kullanıyorum çooook memnunum bir kaç kişi de benim tavsiyemle aldı onlarda çok memnun kesinlikle grunding tavsiye ederimmm
Sadecezeynep Bende tavsiye üzerine hoover aldım 5 ay oldu aktif olarak kullanıyorum ısı sensörlü ve pompalı tavsiye edebilirim büyük rahatlık çamaşır çokluğuna göre kısaltıp uzayabiliyor süresi toplarından da aldım kesinlikle kurutma süresini onlarda kısaltıyor Japon malı ben net ten araştırıp gidip mediamarktten aldım orda bile çok kişi bilmiyor ama en iyisi dediler ben gayet de memnunum kışın daha çok gününü göreceğim gibi imkanı olan herkese tavsiye ederim
bilgisayarcikiz annembebegim Rica ederim ☺️ Şöyle söyleyeyim ben riskli gördüğüm kıyafetleri atmıyorum. Bazı kıyafetleri kumaşına göre çok az küçülttü ama aşırı değil. Her makinede olduğu gibi bu makinede de riskler var programı doğru seçmek önemli. Mesela ben hep hassas program kullanıyorum sıkıntı yaşamadım kurutma olarakta şöyle söyleyeyim mesela bir saatlik program seçiyorum hafif nemli oluyor tekrar yarım saat daha çalıştırıyorum mis gibi çıkıyor. Çamaşır yoğunluğuna bağlı sanırım. Elektronik cihazlar doğru kullandığında güzel sonuçlar verir diye düşünüyorum. Ben gerçekten memnunum.
serpoo annembebegim kurutma makinalarının üç tipi var biri ısı sensörlü ısı pompalı biri kondenserli, ısı pompalı olanlar çamaşırın kuruma süresine göre otomark kendi duruyo program 2 saat göstersede çamaşır yogunluguna baglı olark bazen 1.30 saat bazen 2.30 saat o içindeki sensör çamaşırın kuruyp kurumadgnı algılıyo
Verammmm Merhaba bende Arçelik kullanıyorum üstelik asla memnun değilim ben 900 kms modeli ben 2 yıl önce 18 bine almıştım arkadaşım 9 bine Altus aldı o çok memnun ben asla üzerinde yazan sürede kurutmuyor çok geç kurutuyor ve çok çekiyor kıyafetler bu modelden şikayetçi olan çok var