Kızlar zaten biraktiracaktim ama kızım sadece öğlen uykusunda ve gece 1 kere içiyordu. Ek gıdayla yeni biraz arası düzeldi acaba yemekleri tattikca mi böyle birşey yaşıyoruz 2 gündür 150 CC içiyordu mamayı yarım saat içmek için bekliyoruz onuda tam içmiyor yaşayan varmı acaba böyle birşey. Sormak istedim aslında kendisinin bırakması daha iyi olur ama aklıma takıldı sadece