aysegul_my binnur37 Ocak doğumlu oğlum bebekken hiç sevmiyordu battaniyeyi sıcağı şuan 6 yaşında asla üzerinde örtü olmadan uyumaz boynuna kadar çeker de yatar ama Kasım ayını göremedim ona yorum yapamıcam 😅🤭
simseklivekalpli binnur37 nisan ekim doğru eylül yanlış 17 eylül en büyük kızın doğum tarihi bu arada şimdiden sabır diliyorum 🫠
Arelmommy benimki mayıs doğumlu güneşi geçtim kapının önüne çıksak neşe patlaması yaşıyor evi hiç sevmiyor😂
Pamukhanim_ binnur37 ay çok doğru ekim doğumlu gündüz bıraksam geceye kadar uyur gecede bir akşam sabaha kadar oturur 🤣
[silindi] binnur37 Oglum kasimda dogdu ama kasim ayini yazmamislar 🤣 kizim Mayis da dogdu hicte gunesi gorunce enerji patlamasi yasamazdi sinir patlasi yasardi kosa kosa eve donerdik🤣