Dogumdan sonra son 3 aydır bacağımın baldır kısmında küçük yuvarlak morluklar oluşuyor bir yere çarparız morarır ya öyle sadece baldır kısmında var fark ettim ki adet döneminde daha çok çıkıyor acımıyor sonra kendiliğinden geçiyor neden çıkıyor olabilir ?