helloandmom Bıbs aşığı ben olarak önerdiğim emzikler özellikle studıo colour koleksiyonu efsane şeker bumblee koleksiyonuda çıkmış 😍😍😍 kesinlikle tavsiye ediyorum bu markayı💯💯💯 dogar doğmaz bu emzikler tuttu 7 aylık halen tutuyor 🤩 frıggy deneyebilirsiniz oda danımarka ürünü 🥰
fdn25 helloandmom çok hoşlar bizde kullanıyoruz çok memnunum ama bebekten bebeğe değişiyor kardeşimin kızı o bilindik markaların hiçbirini tutmadı babamın marketten aldığı emziği tuttu afsşkkk
beybitolat helloandmom ilk doğduğunda bende çok hoşuma gittiği için bibs vermiştim. Sonra avente geçtik. Bibs gerçekten aşırı tatlı ve cool duruyodu😂
umrancet helloandmom bibs emziklerinde ucu bebek emdikçe balon gibi şişiyor dikkat edin uzun süre kullanımda.