alpaslanmom_ her bebegin iştahı kilosu boyu farklilik gosterir demir eksikliği varsa evet o iştahsızlık yapiyor o yuzden demis olabilir ordaki ebe hemsire de kendini doktor sanıyor sanki cocuk doktoru da boy kilo ölçümü yapmiyor saglik ocagi yapiyor diye iki dakikalık ölçüme useniyorlar valla kilo olarak evet az almis ayina gore 200 az zamanla toparlar inşallah benimki de 16 aylik zayif hareketlenince kilo diye bir sey kalmiyo dis donemi hastalik dönemleri de kilo verdiriyo saglikla büyüsün inşallah bebeginiz