luminous 38 gün önce normal doğum yaptım. 25-35 arası affedersiniz kahverengi gelen artık şeffaf akıntı oluyordu ama 35ten sonra artık kırmızıya döndü 38. Günümde 3 saatte 1 ped taşmış acaba adet mi oldum
Mmeelliikkeee luminous ben oldum ikiside aynı oldu .. 37 gibi abdest almıştım bitmişti iki üç gün sonra başladı ve kanamaya döndü bir hafta sonra da kontrol vardı zaten söyledim rahim duvarında kalın adet görmüşsün normal demişti Dr.
emooo İlk gebeligimde benimde öyle olmuştu. Doğumdan sonra bı kanama oluyor on gün oldu kesildi akıntı oldu kırk dolmaya yakın tekrar adet gibi geldi 7-8gun sürdü ve bitti sonrada duzenli adet oldum. İkinci gebeligimde olmadı.
lovelymoms luminous adet olmuşsun bende oldum doktorum kişiye göre değiştiğini olmakta olmamakta normal olduğunu söyledi ben sonrasında 15 gün sonra tekrar adet oldum
dilaninal luminous sezeryan oldum 15 gün çok az kanamam oldu azar azar sonra kesildi 35 günde normal adet gördüm sonra her ay görmeye başladım
busraosmanayaz luminous benim de öyle olmuştu doktora sorduğumda döngünü takip et ikincisi de döngüne göre gelirse adet olmuşsundur demişti öyle de oldu
luminous mehtaptiryaki benim de 25. Gününe kadar falan kanama oluyordu adet gibiydi sonra 3 gün şeffaf oldu şimdi bildiğin adet afedersiniz parçalı çok fazla geliyor anlaşılıyormuş diyorum
cihan886_ Benim 3. Çocuğum üçündede kırdım çıkar çıkmaz adet görüyorum düzenli şuan 4 aylık üçüncü adet görüşüm hemen düzene girdi