fdn25 çok geçmiş olsun sizede. Benim kızım ilk doğduğunda solunum sıkıntısı vardı makineye bağladılar 1 hafta yoğun bakımda kaldı sonra çıktı 1 hafta evdeydi perşembe günü ateşlendi 38 derece oldu hastaneye götürdük daha önce yoğun bakımda yattığı için tekrar yatacak dediler cuma günü yatırdılar covid olduğu için göstermiyorlar