Merhaba kızlar kızım 5 aylık olcak yarın doğum kilosu 2900 boyu 49 cm doğdu, reflüsü olduğu için çok zor kilo aldı şuanda da Ar mama kullanıyor , ama her doktora gittiğimizde kilosu az diyor elimden geldiğince besliyorum ama çocuk bir yere kadar içiyor doktorun dediği kadar içmiyor en fazla 120cc içiyor 3 saat de bir , bazen 90 içiyor neyse doktor zorla dedede zorlamıyorum çünkü çocuk iyice biberonu gördükçe tiksinmeye başladı iyice red yapacak , keyfi iyiyse ısrar etmiyorum, hafta içi sağlıkocağına uğradık 5500 çıktı kilosu ebe bişey demedi ama 4. Ay kontrolünde 5180 çıkmıştı şimdi şu 1 haftada en azından 600 grama tamamlamasını umuyorum sizce çok mu düşük kilosu , bu arada aşırı hareketli ben de minyon bir kadınım