diloss642 benimki de böyle yatırınca uyanır bide gündüzleri… Geceleri de uyuyor zar zor emer falan… dışarı çıkmak istemiyorum o yüzden sürekli memede olmak istiyor. 2 aylık oldu bugün emme süreleri değişiyor ama kendiliğinden doyup bıraktığını hiç görmedim anca uyuyor öyle bırakıyor. Tecrübeliler varsa bebeği böyle olup büyütenler şimdi nasıllar, ne kadar böyle devam eder? Ben de burda kalayım