Merhabalar
Oğlum şu an 30 günlük oldu ve aşı yapılacak fakat benim oğlum kolik ve normalde de ağlaması asla durmuyor ya göğüsümde ya da mama verildiğinde susuyor uyuyana kadar göğüsümde kalıyor. Zaten çok huysuz ve sürekli ağlayan bir bebişim var . Aşı sonrası ne yapabilirim durumu nasıl kontrol edebilirim nelere dikkat etmeliyim aşı öncesi ve sonrası bilgisi olan yardım edebilir mi ?