Artık kafayı yiyeceğim gerçekten. 6 ay 10 günlük oldu aç olmadığına eminim uyumadan mama veriyorum tok tutsun diye yine iki saat sonra uyanıyor memeye gelmeden uyumuyor hatta arşa çıkarıp saat başı ve yarım saatte bire çıkardı artık. Sorun ne cidden anlamıyorum 1 ay önce alt iki dişi çıktı üstlerde bi belirti yok hava da sıcak değil geçen iki gece çok güzel uyudu düzeliyor herhalde dedim tekrar sapıttı. Park yatak kullanıyorum aşırı dönüyor ve kendini sıkıştırıyor acaba ondan mı uyuyamıyor bir de sivrisinekler çok ısırıyor ne kadar kollarsam kollayım gece her tarafını ısırıyorlar. Napacağımı bilmiyorum artık hele gece 1den sonra resmen uyanmaya çalışıyor sabaha kadar hareket halinde.