prenseskus Cuma günü 6 aylık aşısı oldu kızım Dunde altına yaptı kakasını bende yıkayım güzelce dedim tamamen unuttum kızlar Daha sonra aklıma geldi bişey olmaz Inslaah
bittercikolata__ prenseskus yok canım ben sormuştum aynı 6. Ay asisinda 2. Ayda sıkıntı olur ama diğerlerinde sorun olmaz demişti ebemiz
gizememre prenseskus bana sadece 2. Ay aşısında bu uyarı yapıldı diğerlerinde normal hayata devam dendi ben de yaptırdım hep bir sorun yaşamadık şükür