Bebeğim dün tam 8 aylık oldu ama katı hiç bir şey yiyemiyor hep çorba türü içini biraz daha pütürlü bırakıyorum artık ama bazen öğürüyor korkuyorum açıkçası internette onunla aynı olan bebeklerin pankekler yediğini katı şeyler yediğini görünce üzülüyorum ama vermeye cesarette edemiyorum var mı benimle aynı durumda olan veya tecrübeli anneler lütfen yardım nasıl alışacak bebeğim