Kızlar yardımcı olursanız çok sevinirim bebeğim 1 yaşına yeni girdi 15 gün önce küçük küçük sivilce gibi çıktı sonra çoğalıp yanık gibi oldu doktora götürdüm bazıları alerji bazıları isilik diyo kullandığım bir sürü ilaç verdiler fakat daha da kötü oldu sizin aranızda bunu yaşayan var mı bilen varsa bana yardımcı olursa çok
(sevinirim🥺!