sevim_oguz1304 Arkadaslar gebeligimin hemen oncesi ya da basinda toksoplazma gecirdigim tespit edilmisti.gebeligin son ayina kadar bebekle ilgili gelisimsel bir problem farkedilmisti.beyincigi kucuk olculuyodu.fakat baska doktorlar da biseyi yok gibi gorunuyo dediler.iki gun once dogdu bebegim.geceden sabaha emzirdim fakat huzursuzdu ertesi gun enfeksiyon bulasmis mi diye yogun bakima alip testlere soktular.belden sivi alma islemi sonucunda beyincik zari iltihabi fafkedilmis.menenjit oldugunu dusunup izolasyona aldilar.iki kulaktan da isitme testinden kalmis gorunuyor simdilik.bunlari yazmak benim icin cok zor fakat olumlu hissetmeye cok ihtiyacim bar.benim gibi ya da benzer bir durumla karsilasip hasarsiz cocugu sagligina kavusan var mi aranizda
adaommm sevim_oguz1304 merhaba öncelikle geçmiş olsun bende gebeliğimi bu konu yüzünden hep tedirgin olmuştum , nette okuduklarımda çok keskindi ve korkutucuydu ,perinatolojiye gittim ve doktorum pozitif olsa bile bebeğe. Geçme ihtimalini %15-25 arası olduğunu söyledi yani korkma ihtimal çok düşük diyip rahatlattı beni umarım bebeğin bir an önce sağlığına kavuşur
nileseaa sevim_oguz1304 merhaba, çok geçmiş olsun, yszdıklarınız hakkında bilgim olan tek konu işitme testi, 2 günlük bebeğin işitme testinden kalması olağan bir durum, yenidoğan çocukların çoğu kalabiliyor diyip 2 hafta sonraya randevu vermişlerdi bize.
bekt55_ sevim_oguz1304 işitme testi kaldığına gayet normal yenidoğan daha kulakları su var benimki de öyleydi bence kendinize strese sokmayın bebeğiniz en kısa zaman sağlıklı bı sekilde size dönecek onun için güçlü olmanız lazım
betul912_ sevim_oguz1304 kan testinde hangi değer yüksek çıkmıştı acaba benim anti cmv ıgg diye bir test istemiş doktorum en fazla 6 olması gerekn bende 250 pazartesiye randevum var endişelendim internette garip şeyler yazıyor
sumeyrarya Canım benxe toksoplazma gecirmisim ama sağlıcakla kucağıma aldım çok şükür zor gunler atlattık . İnşallah bebeğinin sağlığı biran önce düzelir moralini bozma dua et
yldrm12 sevim_oguz1304 benimde evde kedim var hem hamilelikte hemde hala bizimle. Doktor bulaşsa bile bağışıklığın vardır bişey olmaz demişti. Şükür bir şey olmadı da
sevim_oguz1304 yldrm12 benim bebegim izolasyonda tutuluyor suan.ve emzirmeme izin vermiyorlar sende hala enfeksiyon olabilir diyorlar sutumu de labul etmiyorlar bu yuzden.hamile ve lohusalardan da uzak dur bulastirirsin diye psikolojimi bozdular iyice.oysa bana tedavi sureclerinde insandan insana bulasmaz diyorlardi.
yldrm12 sevim_oguz1304 iyi de bunun testi var basit bi kan alımı ile sende olup olmadığına bakarlar. Başka bir şey var gittiğinde bunu söyle kan alıp baksınlar olabilir diye ihtimallerle mi hareket ediliyor sağlıkta.
Meryemozen sevim_oguz1304 cok bi bilgim yok ama isitme testi 1 aydan sonra yapılıyor diye biliyorum benim kizim da 1 aylikken yapilmisti daha yeni dogdugu icin sonuç dogru cikmayabilir cok geçmiş olsun inşallah bi sorun olmaz bebeginizi sagliklica kucaginiza alirsiniz 🤲🏻
sevim_oguz1304 Meryemozen Meryemozen cok sagolun.yeni yeni testlerinin hepsi cikti cok sukur Rabb im temizmis hepsi.toksoplazma bulgusu yokmus. Protein seviyesi yuksek cikmis gibi seyler soylediler yanlis anlasilma olmus menenjit gecirmemis.gunlerdir dualar ediyordum bir mucize bekliyordum cok sukur kabul oldu.hastaneye kızamadım bile sevincten.simdi dunden beridin hastanede beraberiz bir iki gune cikarsiniz dediler iyi gorunuyor cok sukur
reyhan321 Merhaba çok geçmiş olsun, bebeğiniz inşallah tez zamanda iyileşir. Benim bebeğim yaklaşık 3,5 -4 aylıkken menenjit geçirdi. Menenjit tedavisi için yaklaşık 20 gün hastahanede tedavi gördük. Tedavi sonrası çok şükür birşeyi kalmadı şuan 10 aylığız.
sevim_oguz1304 reyhan321 cok sukur cok sevindim sizin adiniza.bana da yanlis bilgi verilmis menenjitten suphelendirecek bir enfeksiyon olusmus ama tahlil sonuclari temiz cikmis bosu bosuna yogun bakimda kati bir izolasyon uygulamislar.durumu ciddi diyip psikolojimi bozmuslardi resmen.gostermiyolardi cocugu bana.ozur dilediler tum testler temiz cikmis.ben de simdi cocugumla iki gundur hastanede uyum servisinde kaliyorum.bir iki gune taburcu edecekler cok sukur
sevim_oguz1304 yldrm12 evet bosu bosuna izolasyonda tuttular cocugumu.yanlis anlasilma olmus dediler. Cok sukur tahliller temiz cikti o kadar mutluyum ki.iki gune taburcu edecekler