Merhabalar bu aya kadar bebeğim hep 800 gram üstü almıştı sadece anne sütüyle 4.ayımızda sadece 500 gram almış üstelik mama takviyesi yapmama rağmen . Bebeğim mamayı çokta iştahlı içmiyor anca uzun süre açlıkta içebiliyor . Kilo aldıran memnun kaldığınız mama önerisi verebilir misiniz? Bebelac gold aptamil veya golden goat hangisini tercih etmeliyim