Sanırım mastit oldum, sol göğsüm inanılmaz ağrıyor aşırı sıcak ve halsizlik titreme hali var. 2-3 keredir sağmaya çalıştım makinayla 20şer dk ama çok az süt geldi. Bazı kısımları yumuşak ama bir tarafı hala sert. Sağlam göğsümden sağdığım sütle bu göğüsten sağdığım çok az sütü karıştırmıştım ama bebeğim içmek istemedi midesi bulandı hatta. Acaba mastitli göğüsten gelen sütün tadı bozuk mu oluyor? O göğsümü emzirmek istediğimde de emmek istemedi. Mecbur mama verdim :( düzelene kadar sağıp dökmen mi gerekir sütümü?